onsdag 14 september 2011

Rubrik

Läser just nu en distans utbildning som heter Kost, Näring och Hälsa. Så sitter just nu och lyssnar på en av de webbaserade föreläsningarna. Skit bra att man kan göra flera saker samtidigt! :D Dock stör jag mig ngt jävulskt på föreläsarens eviga konstpauser som hon avslutar med ett smackande ljud och "mer om det senare i kursen"..  Nämn det då inte överhuvudtaget!

Menmen, litet pris att betala. Är ju så grymt skönt att kunna sitta här hemma och lyssna. Annars idag har jag varit uppe på skolan på föreläsning (en annan kurs) och skrivit ut en massa papper inför tentan. Faktiskt en mkt intressant fl. :)

......

Hoppsan! Glömde helt bort att jag höll på att skriva här... Jaja, jag har iaf lyssnat klart på fl, käkat middag, kollat tv och varit i affären. (fel ordning) Invigde mina nya träningsskor på vägen dit. Sååååå sköna! Kanske kan lägga upp en bild imon, om jag kmr ihåg. ;) Nu ska jag läsa lite till och sen krypa ner i sängen och hoppas på att få sova inatt. Natten till idag sov jag knappt ngt alls, blåste storm ute, ryggen OCH magen värkte så att jag höll på att dö. (inte bokstavligen) Imon är det fl redan kl 9 så då gäller det att komma upp i tid.

Svammel, svammel.. Puss på er i höstvädret! :*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar