onsdag 14 december 2011

Full fart

Hade riktigt kul i lördags! Mina tjejjor är bäst!! Det var dock kämpigt att jobba i söndags sen.. Men SÅ värt det! Tentan vågar jag inte säga hur den gick, utan det får vi se sen.. I måndags kidnappade jag mammas bil och körde hem till Kalmar en runda. Så igår låg jag mest i soffan och bara njöt av att få vara lite själv och slappa. Hämtade paket på posten och cykeln vid stationen gjorde jag med.

Lille Edo verkar gilla att köra bil lika mkt som jag,
även om det inte går framåt för hans del.
Idag ringde klockan 7, fattade inte vad det var som väckte mig först. Haha! Packade ihop mina grejer, diskade upp och brummade sen hem till Jämjö. Väl hemma så hann jag andas två sekunder sen körde jag in mamma till jobbet, tillbaka hem för att göra tenta i Nutritions kursen jag läst (över internet), in till jobbet igen för att luncha och handla med mamma och nu sitter jag här och försöker varva ner med en kopp kaffe. Hinner slappa en stund innan det är dags för dusch och fix, ska nämligen ut och äta julbord med jobbet ikv. Skönt att ha lite att göra så att dagen rullar på. :) Trivs med mitt liv just nu! Hoppas ni har det bra där ni är oxå! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar