tisdag 27 december 2011

Happyface

Är sjukt trött just nu. Men är nöjdare än nöjdast! Julafton var vi hemma hos farmor och farfar på den traditionella jul-middagen bestående av lutfisk (läs köttbullar) och ris-à-la-malta till efterrätt. Mumsigt värre! Bytte julklappar med kusinerna och susade sedan hem igen för att dela ut familjens klappar. Farmor, farfar, mormor och morfar kom sen hit och käkade julbord. Vi spelade även julklappsspelet. Mysdag!

Igår tog jag det ganska lugnt men kilade bort till mormor och morfar på eftermiddagen för att byta julklappar med kusinerna på den sidan med. Jag hann bara stanna en timme och körde sen i ilfart ut till Sturkö för att hämta Josse och sen vidare in till Johanna i stan. Vi käkade middag och gjorde oss i ordning för att sen kila iväg på fest +utgång. Lyckad kväll! Trångt inne på Statt men hade kul som alltid med mina tjejjor.

Josse och jag fick äran att sova hos Johanna, och vi kom väl i säng runt 5-tiden. När vi vaknat till liv idag fixade vi till oss och möte upp Emma för att kila upp på stan en runda. Frukost på Lennarts, en runda för att kolla in rean och sen gick vi ner till Östersjöhallen för att kolla KM. Blev kvar där till typ 5. Johanna och jag kilade hem till henne och gjorde varma mackor. Sen fick vi sällskap av Emma och Sanne. Chips, dip och Victoria´s Secret Fashion Show - perfekt avslut på en bra helg! VS fashion show = årets höjdpunkt! Denna underbara show ger mig gås-hud och gör mig gråt mild! (Jag är lite smått knäpp I know)

Blev mkt rabblande här. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Imon blir det jobb 12-19. Natti natti! Puss!

Otroligt vackra Alessandra Ambrosio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar