tisdag 20 december 2011

Min vecka

Blir visst inte mkt uppdaterat här.. Nästan en vecka sen sist, och vad jag gjort sen dess har jag knappt själv koll på. Haha! Julbordet var super gott och det var en mkt trevlig kväll (kan knappast bli annat med sånna kollegor). Torsdagen spenderade jag eftermiddagen med att köpa julklappar tsm med syster, tog väl ca 3 timmar så hade vi klarat av alla. Fredagen låg jag däckad i migrän igen.. Men efter X antal tabletter tog jag mig in till staden för lite pizza och innebandy i L-by med Johanna, Josse och Emma. I lördags jobbade jag ett par timmar, åkte hem och sov, mådde fortf inte riktigt bra, men efter ett par timmars sömn samt en lång dusch så kändes det bättre och jag svidade om till party-utstyrseln. Hade en riktigt bra kväll med Johanna, Josse och Emma! (som alltid)

Söndagen blev lugn, tog bussen hem till Jämjö vid 12 tiden sen spenderade jag större delen av eftermiddagen och kvällen i soffan. Mådde för en gång skull bra men hade jäääävulskt ont i fötterna! Nya skor = giganstiska blåsor. Bläää.. Men ska man va fin får man lida pin sägs det ju. Det är först idag som mina små fossingar har hämtat sig. Igår var jag hemma hos mormor och morfar en runda och bakade peppisar. Super mysigt! Städade och tvättade gjorde jag oxå lite smått.

Hmm.. Hade visst mer koll än vad jag trodde. Känns ju bra. Idag har jag oxå städat lite granna.. Ska köra in till Johanna ikv och prata lite skit. :) Men nu är ni uppdaterade iaf. Får väl se om det dröjer en vecka till nästa gång igen lr om det blir tidigare. Ha det bäst! Puss!


Mina fina på midsommar.
Jag vill ha sommar igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar