torsdag 8 december 2011

I fas för en gång skull?

Har nött och nött och nött in alla begrepp och formler från min sammanfattning idag. Och just nu känns det faktiskt ganska bra. Det är formlerna som är svåra att komma ihåg riktigt då många av dem är ganska lika. Men ska sätta mig och göra lite uträkningar efter dem nu ikv så ska dem nog sitta någorlunda sen. Har ju faktiskt hela dagen imon på mig med och det känns riktigt gött! Har aldrig känt mig såhär lugn två dagar innan en tenta.. Förhoppningsvis betyder det att jag sätter den på lördag. Håll tummarna för det!

Nu ska jag ta mig lite att käka och räkna på de där formlerna, sen slappa lite framför en av kvällens filmer. Har inte bestämt vilken än men lutar åt "Allt en tjej vill ha" på 3an. Jag har sett den innan, men den är rätt charmig (om jag minns rätt) och så behöver man inte använda hjärnan så mkt för att hänga med. Skönt! Egentligen hade jag velat se "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" men sjuan funkar inte på min tv. :( Man kan inte få allt.. Ha en bra kväll! Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar