fredag 9 december 2011

Helg?

Nej, inte riktigt ännu för min del. Blir så avundsjuk på alla som skriver på fejjan att dem tar helg. Min helg börjar imorgon 14.00. Kanske blir klar med tentan innan dess, men det är iaf så länge vi får sitta med den. Har migrän idag igen, passar inte alls bra just nu! Så plugget har jag dessvärre inte riktigt kommit igång med än.. Men tog nyss tablett nummer 2 och hoppas på att den ska trycka undan det sista nu. Tänker ge tabletterna en vecka till för att se om dem funkar i "vanliga" fall, tentaveckor är alltid som värst när det gäller huvudvärken så dem hjälper mig ju ändå ganska mkt iom att jag inte legat däckad mer än i söndags. Så efter nästa vecka blir det annars att slå en pling till läkaren.

Imorgon efter tentan ska jag ta bussen hem till Kna. Fest och utgång med brudarna står på schemat! Så hoppas verkligen inte jag blir dålig efter tentan. Var längesen nu så det ska bli riktigt kul. :) Just nu är jag inte särskilt taggad, men det har ju sin förklaring. Kmr imon när jag sitter på bussen.

Känns som att trycket lättar nu, så är väl lika bra att dyka ner i böckerna. Ha det bäst! Puss!


<3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar