fredag 14 oktober 2011

Fredagkväll

Muntra jag är tbk igen.. Nej, jag är faktiskt på ganska bra humör idag. (är bara lite smått pissed över att Denise åkte ur Idol) Har tvättat hela dagen i stort sett, sökt kurser till vårterminen (eftersom jag kmr stanna här i Kalmar) och.. ja, typ inget mer. Haha! Riktig softar dag. Var nog precis vad jag behövde. Har varit på dåligt humör hela veckan, men nu känns det bättre iaf.


Imon blir det jobb 10 till 13, sen ska jag hem till min lilla farmor och farfar en runda. Kvällen ser ut att sluta i soffan som vanligt. Är pank så kan tyvärr inte följa med tjejerna ut.. Söndag blir det jobb, 11-16. Tror jag tar bussen upp igen på måndag, får se lite. Har inga tider att passa.

Det är väl hur min helg kmr att se ut på ett ungefär. Är fullkomligt otaggad till att göra ngt annat. Blev ganska gnälligt det här ändå. Men jag bjuder på den. ;) Sleep tight! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar