måndag 3 oktober 2011

Migrane (gnäll inlägg)

Har legat på soffan och sovit hela dagen idag. Vaknade för kanske en halvtimme sen. Var vaken en stund i morse, käkade frukost och tog en dusch, sen small det mer lr mindre till i huvudet - migrän! Hatar skiten. Och eftersom läkaren jag varit hos tidigare inte tkr att jag borde ha ngn riktig medicin (eftersom det "bara är spänningshuvudvärk" jag har) så har jag legat här på soffan helt utslagen. Har inte kunnat äta ngt förns nu heller.. Blää.. Dags att uppsöka en annan läkare kanske och se om jag kan få ett bättre svar där. Skulle egentligen hjälpt mamma med att röja i pannrummet idag. Men får försöka ta det nu ikv, om nu värken håller sig borta, och imon innan jag ska hem till C-town igen.


Helgen har annars varit toppen! I fredags kväll blev det mys framför tvn med Johanna och Josse. Idol, godis och skitsnack stod självklart på schemat. Lördagen jobbade jag till 4, sen hem för att byta om och in till stan för tjejkväll hemma hos Emma. Eftersom jag körde så blev det nyktert för mig, men kul hade jag definitivt. ;) Och igår vart det jobb igen. Så har helt klart varit en bra helg. :)

Började skriva detta innan 6, så nej jag vaknade inte halv 7, har bla pratat i telefon oxå så tog lite tid att knåpa ihop ett inlägg. Men nu ska jag slita mig härifrån och ta en ny värktablett. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar