lördag 15 oktober 2011

Lördag

Har haft världens mysigaste eftermiddag hos f & f! Blev bjuden på goooood middag, efterrätt OCH fika. Haha! Inte lätt att tacka nej när det är farmor som bakat. ;) Körde inte hem förns efter 6 och då fick jag dessutom med mig hemmagjord jordgubbs- och lingonsylt - mums! - samt en jätte fin kaffeservis som farfars mor fick av mannen dem köpte huset av när farfar var liten. Får se om det kanske kan komma upp en bild på den ngn dag. F & f tyckte bara den stod och skräpade då dem inte var så förtjusta i dess utseende.. så då fick jag den. :) Tkr den är superläcker! Vet dock inte om jag kmr våga använda den, vill ju inte ha sönder ngt. :S Jaja, det får bli ett senare problem..

Ikv känner jag mig fruktansvärt lökig(?) som sitter hemma när alla andra verkar vara ute och festa. Menmen.. Får bli lite mys med mor sen när hon kmr hem igen, hörde det ryktas om ost och kex. (A) Bara massa gotte idag! Får blir hårdbantning nästa vecka. Jaha nehe.. Kanske ska förflytta mig till tv-soffan och bara försvinna in i tvns värld ett tag. Have a good night! Pöss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar