söndag 30 oktober 2011

Helgen

Har haft en toppen helg! I fredags kom som sagt Emma hit och vi käkade lite middag innan vi fick sällskap av Hanna, Amanda och Robin. Och lilla Boris ofc. :) Blev en lugn och trevlig kväll i soffan, med Idol och onyttigheter.

Igår tog E och jag en runda på stan. Var "duktig" och handlade inte mer än lite nya ljus. Emma som tjänar ngt mer än mig just nu fick stå för stor-shoppandet. ;) Blev dessutom bjuden på lunch, inte fy skam. Tackar för det! Sen brummade vi iväg till Norrliden och hälsade på Robin m lite fika. Kvällen hade vi tänkt spendera i soffan med hemmagjorda hamburgare och film, men det blev ist en macka i farten och sen fest hemma hos Chris. Super trevlig och lyckad kväll! Ibland är spontanitet det bästa.

Idag tog E och jag en snabb runda ute på Hansa. Blev ett par nya stövlar för min del. Har spanat in dessa en längre tid, och efter att ha konstaterat att det var hål i mina gamla så tyckte jag att jag var värd ett par nya. :)



Nu har E lämnat mig för att köra hem till Skåne igen.. Saknar henne redan men har som sagt definitivt haft en toppen helg! :) Kan leva på denna länge! Resten av dagen ska jag ägna åt att diska upp här och sen bara slappa i soffan. Ska käka hamburgaren som inte blev av igår och kika på Fast five hade jag tänkt.

Ha det gött! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar