onsdag 5 oktober 2011

"Och här står jag kvar, för jag blir så dum av dig"

Hade egentligen tänkt ta en PW när jag kom hem från fl innan, men vart så hungrig så var tvungen att äta först (missade frukosten) och sen orkade jag inte ta mig ur soffan. (A) Skitväder utanför fönstret med, så det hjälpte ju inte direkt. Så fick helt enkelt bli en soff-liggar-dag idag. Men ska passa på att gymma lite sen medan mamma skakar rumpa till Zumba tonerna. 

Har annars spenderat ngn timme typ (vet inte alls hur lång tid) på att försöka hitta kurser att läsa nästa termin eftersom vi som inte åker utomlands får välja själva. Det enda är ju att dem ska passa oxå, och inte vara samtidigt. Men har iaf hyfsat bra koll på vad jag vill läsa, så ska bara få ihop det med. Får väl bli att gå upp och prata med Åsa igen I guess. Lika bra så att det blir rätt från början. Ingen brådska än visserligen, har väl typ 10 dgr på mig lr ngt innan sista anm.dag. :) 

Jaha, lite mer totalt ointressant babbel från min sida iaf. Håll till godo! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar