lördag 24 oktober 2009

Bored

Jag har kommit fram till att jag har alldeles för mkt fritid.. Måste verkligen komma på ngt att göra om dagarna. Idag har jag lyckats bli så uttråkad att jag rensat alla skolgrejer och tidningar jag samlat på mig. Kändes skönt att slänga alla gamla anteckningsblock och läxpapper. :) Fast har fortf en massa kvar att rensa, orkar bara inte öppna lådorna än x) Men allt synligt är borta! *stolt*

Ikv blir det annars bara att däcka framför tvn med mor min. Förhoppningsvis är det iaf ngt sevärt. Längtar till fredag! :D Enda problemet - What to wear? :O Har verkligen ingen aning vad jag ska ha på mig, usch! (I know, det är en vecka kvar, men ändå!) Får väl bli en sväng till stan på måndag typ..

So long!

3 kommentarer:

  1. hihi! Jag hoppas du menar att du längtar efter en festis i staden med oss!! :D men jag håller med! VAD SKA MAN HA PÅ SIG???:O hahah!:D

    SvaraRadera
  2. JAAA VAD SKA MAN HA PÅ SIG!?!? hhiiihih... vilka problem vi har :D <33

    SvaraRadera
  3. Hanna: Klart det är :D Ska bli så kul! :*
    Johanna: Haha I know :P Det är illa ;)
    <3

    SvaraRadera