måndag 19 oktober 2009

Måndag

Har nyss kommit hem från älsklingen min, som var tvungen att åka till skolan. Drygt... Är så jävla skönt att slippa den. x) Säger jag och har precis hittat en kurs jag vill läsa. Men men, är ju fortf inte samma sak ;) Iaf så har jag bestämt mig för att läsa denna kurs och bli hundmassör. Det tar inte så lång tid att bli klar, det är 5 fristående steg som man läser när man har tid mer lr mindre, och jag tänkte att det kan ju va ett kul extrajobb. :) Så nu ska jag bara bestämma om det blir i Sthlm lr Gbg som första delen ska läsas. Tjihoo!

Nu ska jag röja lite på mitt rum. *suck* Och imon ska jag träffa Johanna Y Yey!

So long! Remember - Love conquers all. :*



2 kommentarer:

  1. Behöver du testhundar?:-)
    Ska du inte ta en hundfrisör utb också:-)Ingen hade blivit gladare än moster:-)

    SvaraRadera