lördag 10 oktober 2009

Upp-och-ner

Nehe!? Jag tar tbk delar av gårdagens inlägg. Imorse när jag vaknade låg det en lapp på köksbordet där det stod att Greta vill att jag skulle ta första bästa plan hem.. Fattar ingenting. Men arg som ett bi letade jag upp ett plan och skickade alla uppgifter till henne, då ringer hon och säger "Du behöver inte åka idag. Det är lugnt, vi kan leta efter det billigaste flyget hem.. även om det tar 1 lr 15 dagar, det spelar ingen roll." Hallå! Inlabilare människa får man leta efter. Så på tisdag flyger jag hem. Efter många om och men. Flyget går kl. 10:45 från Pisa.
Ikv har vi varit på ett stort köpcentrum, fanns inte jätte mkt att ha men hittade iaf Sephora (Yey!) och köpte mig en ögonskugga. :) Sedan åkte vi hem till nonna och käkade mat, bla. kött som dom grillade i den öppna spisen. :P Imon vet jag inte vad som händer, och på måndag blir det nog Siena en sväng.

Ska ändå bli skönt att komma hem igen.
Vi ses snart! :)

4 kommentarer:

  1. amanda! läste dessa två inläggen nu.. jäkla italienare!! du lagar ju jättegod mat och det är väl inte så jäkla lätt.. men men knepigt folk. stackars dig som är tvungen att vara hos dessa människor nu men det ska bli kul att få hem dig iaf... <3

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! :) Ja, knepigare människor får man leta efter. Det ska bli skönt att komma hem nu efter detta :) Vi måste ses i veckan!! <3

    SvaraRadera
  3. Hej mosters unge.
    Låter som att du fick farmorns arbetsuppgift. Hon är elt klart avis på något. Vi vet att du är VÄRLDENS bästa nanny. Du får passa på att titta runt de dagar som du har kvar där. Kram kram

    SvaraRadera