måndag 12 oktober 2009

Siena

Stort grattis till Caroline som tagit
VM-guld i proffs kickboxning!! :D
Första svensken! Uhu! Uhu!
(lite måste man få skryta när det gäller släkten ;) )


Är nu tbk efter en dag i Siena. Var skönt att strosa runt ett tag. Dock kunde jag inte hitta tågstationen och det började ösregna så jag var ganska genom blöt när jag kom tbk. Men jag överlevde, fick ju trots allt tag i mina shorts som jag dreglat efter ;) Och tågbiljett lyckades jag hitta med tillslut. Nu tänkte jag bara ta det lugnt ett tag innan dårarna kmr hem. Och packa klart mina väskor. :) Imon blir det hemfärd! :D

So long!



2 kommentarer:

  1. Hej mosters unge!
    Helt klart måste man skryta om Caroline. Helt fantastiskt tycker jag, VÄRLDSMÄSTARE.
    Du är välkommen hem.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Javisst är det! :D I proffs klass dessutom.
    Tack så mkt :)
    Kramar

    SvaraRadera