fredag 9 oktober 2009

Sparkad

Jahopp! Amanda är nu endast inneboende i familjen Clemente/Stellin.. Pga att hon varken hjälper till lr kan laga mat utan matar endast Edo med kex.. Lr va!? :O Fattade ingeting när Greta idag morse bara hoppade på mig och berättade att hon inte trodde jag var vuxen nog för detta jobbet och att hon skulle anställa ngn annan i typ 30-50 års åldern för att ta hand om barnen. Vrf? Jo! Massimo hade talat om för henne att jag inte kunde laga mat utan bara hade matat Edo med kex och hans mamma hade fått komma hit och lära mig laga mat. Dessutom! Så hjälper jag tydligen inte till här heller.. Det där med att jag tvättat varje dag, hängt upp tvätt, vikt tvätt, och skött diskmaskinen, det räknas tydligen inte. Vad mer finns det att göra liksom? Dom har ju en städerska som sköter resten.. Hmm! Mkt kluriga människor.. Inte lyssnade hon heller när jag talade om min version av det hela. *besviken* Så ja, här sitter jag nu och är arbetsbefriad. Imon ska jag ta reda på hur man tar sig på bästa sätt till Rom härifrån. Har iaf fått möjligheten att bo kvar här så länge jag vill (skönt) så drf kmr jag nu åka runt lite och besöka olika delar av Italien hade jag tänkt.

Well, so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar