söndag 1 maj 2011

1a maj

Nästan en vecka sen jag uppdaterade sist..

Blev en lång sovmorgon idag, steg inte upp förns vid 12. Skönt! Har haft en riktigt bra helg dessutom. I fredags kväll var jag hos Emma tsm med ngr klasskamrater - grillade och kollade på film. Gårdagen spenderades hos E ett tag med att "röja" efter fredagen och sen var planen att vi skulle gått in på Vallen efter lite "förfest" hos mig. Vi ställde oss i kön, gav upp, tog en runda till KM och gick tbk till kön som minskat en aning iaf. Men efter att ha stått där ett bra tag och inte ens kommit halvvägs upptäckte vi att det bara var 1½h kvar till stängning.. Så vi gick och köpte oss kebab och placerade oss framför en film i min soffa ist. :P Det blev ju inte riktigt som vi tänkt oss men kvällen var bra ändå.


Idag tänker jag trotsa allt vad sol och fint väder heter och dra på mig målarkläderna för att fortsätta måla mitt "allrum". Den babyblå färgen SKA som sagt bort!

BTW! BTW! Bokade biljetter till premiären (andra visningen) av Fast five igår! Yey!! Can't wait! 


Veckan kmr annars bestå av plugg, träning (ska ta tag i den igen) och en tur till Jämjö och Kalle K, för hårklipp och jobb. Nu bör jag nog sätta lite fart. Ha det bäst! I'll be back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar