torsdag 12 maj 2011

Torsdag

Klockan är bara lite efter 10 och jag är i gång med plugget. (Stolt över mig själv) Dock som ni vet har jag lite problem med att koncentrera mig 100%-igt. Lr ja, to be honest, har jag problem att ens koncentrera mig till 50%. Men jag är i gång iaf och det går framåt, om än sakta.



Har kikat lite på Plastikdoktor 90210, vet inte vrf men tkr det är jätte intressant med plastikkirurgi. Idag gjorde en av doktorernas fru en ögon-laser-operation. Hon började nästan gråta av lycka när hon öppnade ögonen och såg(!), och likväl satt jag och lipade i soffan. Haha! Kan bara tänka mig vilken underbar känsla det måste ha vara. Synd att det ska vara så dyrt men med tanke på vad linser kostar så tjänar man igen de pengarna ganska snabbt visserligen. Får väl helt enkelt börja spara. ;) Nu var det ju inte det här jag tänkte skriva om men var bara tvungen. Tänkte ist lägga upp lite bilder från mitt "tv-rum" (vet inte vad jag ska kalla det egentligen). Så här kmr dem:

Före:
Mindre bra "före"-bild. (efter om-målning)


Efter:



















(Det jag köpte på Åhléns i torsdags förra veckan)




Så ser det ut än så länge. Om jag känner mig själv rätt kmr det ändras fram och tbk ett tag till, men det "värsta" är gjort. Och jag är nöjd! Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men kan egentligen inte bli det i denna lghten. Det är för litet. ;) Rummet är dock inte heller riktigt klart då jag har den här väggen, som blev löjligt tom när det kom upp saker på de andra, kvar oxå:

Bordet och stolarna till vänster blir jag förhoppningsvis snart av med (annons ligger ute). Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Har lite småidéer men inget konkret. Så fortsättning följer..

Nu ska jag återgå till ekonomistyrningen. Blir att plugga hela dagen idag för imon kmr Johanna hit, ska spendera 2 dagar med henne och Josse (Wiiie!), och vill slippa behöva tänka på plugget då. See ya later! Puss!






Har försökt publicera detta inlägget sen efter tio (har dessutom fått göra om det där emellan) men nu verkar det funka. Jippie!

1 kommentar:

  1. Så himla fint! Fina inköp från Åhlens och häftig klocka! Skrivbordet var med supersnyggt <3

    SvaraRadera