måndag 2 maj 2011

"För jag ska måla hela världen lilla mammaaaa.."

Tjolahopp! Börjar bli lite smått övertrött lr ngt. Har målat klart hela rummet idag!! :D Blev inget målat imorse utan stannade kvar i sängen till 11. Super skönt! Däremot har jag målat nu ikv, så vid 22 vart det klart. Får se imon när det är lite bättre ljus om det behövs en strykning till lr inte - håller tummarna för att det inte ska behövas!

Träningsmässigt idag har jag passat på att utnyttja den vardagliga "träningen". Traskade till skolan i morse (ca 20min), gick sen hem till E ist för att ta bussen (ca 25min) och cyklade sen upp på stan en sväng (oxå ca 20min) innan jag cyklade hem. Så känner mig lite duktig ändå som dissade bussen. ;) Sen har jag ju målat ikv, så lite träning i axlarna har jag nog fått otränad som jag är. Min rygg är ju inte jätte glad på mig, men ska försöka stretcha innan jag kryper ner till kudden sen. Lr ja nu. MÅSTE stiga upp i tid imon för att hinna läsa inför föreläsningen så I believe it's time for bed. Sleep tight friends! Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar