fredag 27 maj 2011

XI

Min magkatarr spökar värre än vanligt idag.. Inget kul alls! Men misstänker att jag bara har mig själv att skylla då jag var ute i onsdags. Bläää! Men kul hade jag iaf! So I guess it's worth it! Har tryckt i mig lite meducin nu, så får hoppas maugen lugnar sig snart.

Apropå absolut ingenting, så tog jag mig nyss en liten plugg-paus och la mig på soffan för att bara ligga och tycka synd om mig själv.. (i know) Men upptäckte iaf att klockan jag köpt inte stämmer, där det ska stå 11 står det 10 igen. Det saknas alltså ett streck. Det värsta är att det ser inte ut som att det har lossnat heller utan att dem troligtvis glömt sätta dit det när den gjordes. :P Men men ska nog överleva iaf. ;) Ser lite kul ut dock.


Senare kmr mamma och syster upp, mer lr mindre bara för att hämta mig. Men vi ska en sväng till IKEA iaf, för att byta bordet jag köpte sist. Idioterna skickade med för långa skruvar som gick rakt i genom bordsskivan. Suck! Sen ikv ska jag hem till Johanna och käka choklad-fondue. :) Så hoppas verkligen att meducinerna fixar till min mage tills dess.

Rörigt som vanligt kanske, men en liten uppdatering iaf. Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar