torsdag 5 maj 2011

Klippklipp

Att säga att filmen igår var bra, är en total underdrift. Bästa jag sett på länge! Gick som på moln hem från stan sen, som om jag vore nyförälskad! Haha! Lovely!! SE DEN! ;)

Idag har jag varit en runda i skolan och lyssnat på en av alla våra dryga föreläsare när han försökte gå igenom en övningsuppgift.. Blää! Har iaf "tröstat" mig med att köpa en tidningskorg på Åhléns och ska alldeles strax cykla ner till stationen och ta bussen till Kalle K. Klipp tid hos Marianne är inbokad. Wiie! Äntligen ska det bli lite frisyr igen av skatboet jag har på huvudet. Sen tänker jag ta bussen upp hit igen, är visserligen ledig på fredag men behöver göra lite nytta innan jag ska hem för att jobba i helgen. Plus att jag ev. har en date med Josse imonkväll, och det vill jag ju inte missa. :)

Nu måste jag sätta lite fart. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar