lördag 21 maj 2011

"Slatt huuuvett?"

Sitter just nu och pluggar och käkar choklad... Lr va? Klockan är snart 23, det är lördag och jag pluggar.. Har aldrig påstått att jag är riktigt frisk och tänker inte göra det nu heller. ;) Fast, till mitt försvar, så har jag ju faktiskt inte suttit såhär hela kvällen utan har varit hos Emma och spelat Buzz(?) och Sequence tsm med henne och Johan, plus lite tv-tittande och pizza. Kom hem för snart en timme sen, inget bra på tvn + att jag inte är tillräckligt trött för att sova = plugg. Tänkte som så att är det ngt man blir trött av så är det ju plugg och dessutom ligger jag efter i min "planering". Menmen, intresse klubben antecknar!

Imorgon planerar jag att plugga hela dagen. Förhoppningsvis ska jag kunna vara ute lite granna i solen med om den dyker upp imorgon med. Träna kanske? Aja, ska inte skriva för mkt, brukar ju sluta med att jag inte alls gör det jag säger dagen innan. Haha! Så morgondagens planer lämnar jag vid "plugga hela dagen".

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar