måndag 23 maj 2011

"You give me that hummingbird heartbeat"

Som sagt! Måste sluta skriva mina planer här. Blev inte ens ngt plugg igår.. :P Fick ist besök av Alexander och lite senare även Linda, Roland och Martina. Även Emma tittade förbi en stund. Så efter att ha blivit väckt av "vi kmr allihopa till dig" så flög jag upp och började storstäda hela lghten. Haha! Glömde tom bort att äta, så vid 6-tiden när alla försvunnit kurrade magen ganska rejält. (Konstigt!) Men en super fräsch lgh fick jag iaf, var längesen det var så snyggt här. Blir fortf chockad varje gång jag går in i sovrummet och där finns ett golv. Haha! Besök är bra! :) Vertikala garderober - not!

Idag har jag sovit läääänge (gick upp ur sängen vid 9 för att lägga mig i soffan och sova fram till halv 11), varit på föreläsning och nu sitter jag och pluggar, lr ja har plugg-paus just nu då ofc. Ska snart värma till mig lite tomatsoppa med torsk i, tänkte jag. Sen ska jag återgå till plugget. Måste verkligen sätta fart nu. (helst för flera dagar sen egentligen) Men har än så länge kommit ganska långt idag, så hoppas på att nå mitt uppsatta mål idag.



Längtar verkligen efter sommaren nu! Inte för att jag kmr kunna släppa plugget då jag har omtentor i augusti sen som jag måste sätta, men lite avkoppling lär det ju bli iaf. Och så ska jag ju JOBBA! Wiiie! För er som inte vet om det så har jag världens bästa jobb! Och jag riktigt längtar efter att få jobba i helgen! :)

Börjar ju dessutom sommaren med en liten tripp till Estocolmo! Tsm med mina två fina brudisar Johanna och Josse! :D Ska bli så jäkla NICE! Längtaaaaaaar...

Lite smått flummigt inlägg - me in a nutshell! (svengelska?) - och nu kurrar magen. See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar