onsdag 18 maj 2011

Onsdag

Började dagen idag med att försova mig rejält, så blev aldrig att jag cyklade upp till skolan. Var bara genomgång av en övning ändå, så inte hela världen. Humöret är mkt bättre idag. ;) Än så länge har jag dock inte gjort mkt av den här dagen, vatt och handlat mjölk och yoghurt och kört ett fett förbränningspass framför tvn ("Bränn fett med Paolo Roberto"). Inte super bra övningar tkr jag inte men hittade ngr favoriter. Och blev lite svett iaf. Jag la dessutom till lite magövningar efter så förhoppningsvis ska det ha gett ngt. All träning är ju bra träning! (Så länge den görs på rätt sätt dvs)



Nu ska jag käka lite spaghetti och köttfärssås, 3e dagen i rad. Haha! Rester är bra. ;) Sen ta ett tag med plugget igen kanske. Inte ens två veckor kvar till tenta nr 1, och tenta nr 2 är bara 3 dgr efter det.. Oh my! Meeeen det ska jag fixa! Keeping my fingers crossed!

Ha en fortsatt skön dag där ute! Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar