söndag 22 januari 2012

2012.01.22

Lillasyster har idag gått och blivit 18 år... Vilket betyder att jag snart blir 22! Jag känner mig gammal.. Vart tar tiden vägen egentligen? Jesus. Men grattis till lilla Bellan iaf! :) 

Idag har jag annars jobbat. Vaknade med huvudvärk och den blev riktigt jävlig efter ett tag. (Bara älskar att ha migrän.) Som tur väl är så var det hyfsat lugnt idag så behövde inte stressa runt i butiken, och apoteket ligger ju nära så kunde springa över och hämta ut nya tabletter. Troligtvis slog den till så eftersom det inte blivit många timmars sömn två nätter i rad, var ju uppe tidigt igår för att ta bussen och sen blev det sent hemma hos Johanna. Men hade en super härlig kväll med henne och Josse som vanligt. :) Middag, målning, mini-äventyr och massa skratt! 

Bla bla bla.. Nu bör jag nog krypa ner till kudden så att jag kan sova bort det sista av migränen. Sleep tight! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar