lördag 7 januari 2012

Bad timing

Migränen dyker som alltid upp när det som minst passar. Har legat i soffan tills fram för bara drygt en timme sen och mått riktigt pyton. Var länge sen jag hade så ont. Det har nog bara hänt två lr tre ggr innan.. Fyy! Nu är den så gott som bortblåst. Skönt(!) men fattar inte.. Iaf så hade jag tänkt plugga hela dagen idag, och har nu riktig ångest för att det inte blivit så. Tentan är ju på måndag och jag MÅSTE klara den. Verkligen måste! Men vad ska man göra? Får försöka tänka på annat ngr timmar till och sen plugga lite lite ikv. Det är ju bättre än inget iaf..

Jag är iaf hemma i lgh igen! Och det är riktigt skönt, har sovit så gott inatt! Här ser dock ut som ett bombnedslag då jag inte hunnit (läs orkat) packa upp alla grejer än. Just nu så avnjuter jag ny bryggt kaffe som är gjort i en av mina julklappar. Så gott! Fick den av mammie. En presskanna, tror jag det heter. Lägger in bild nedan. Perfekt eftersom jag inte har så mkt plats. En kaffebryggare hade tagit upp halva diskbänken, men det blir ändå samma smak med denna. Perfect! Inget mer pulverkaffe för min del. Har snart druckit upp kopp nr 2, sen ska jag hoppa in i duschen tänkte jag. Ha det bäst! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar