fredag 6 januari 2012

Coffee is tha shit!

Efter två koppar kaffe sköt humöret i höjden igen. Och likaså effektiviteten! Slutade med att jag gjorde instuderings frågor á-la-Josse. Hon är alltid så duktig och skriver frågor till sig själv som hon sedan klipper i remsor, lägger i en bunke och repeterar tills hon kan dem. Så följde hennes exempel idag då jag inte vet vad det är jag behöver plugga på längre, det känns som att jag kan allt när jag läser det men det är ju en annan sak när man sen väl får en fråga på det. Blev ett par stycken, så nu kmr jag sitta med dem hela helgen. Kul helg-syssla. (Not!) Menmen.. Har iaf haft en jätte trevlig kväll med tjejerna. God mat och massa prat och skratt. :) Imon åker jag hem till Kalmar! Wiiiie! Sov så gott! Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar