torsdag 5 januari 2012

And even more whining

Humöret är inte mkt bättre idag än i måndags. Är fortfarande förkyld. Inte så att jag ligger däckad och har feber, men är hes och har ont i både bihålor och hals. Blä! Jag är iaf ledig idag, så försöker ta ett tag med plugget. Tankarna vandrar snabbt på annat håll dock. Men lite plugg är bättre än inget, right?

Igår missade jag middag på Stars med tjejerna.. Pengarna räcker inte till. Tråkigt värre! Men har sen ngn vecka tbk bestämt med Sanne, Fanny, Sanna och Åsa att vi ska käka ute ikv, och som fattig student måste man helt enkelt välja. That's life. Iaf, ikv ska jag då som sagt ut och äta med de tjejerna ist. Har inte träffat Fanny, Sanna lr Åsa på jääääätte länge, så ska bli kul. :)

Imorgon ska jag äntligen åka hem till Kalmar! Längtar sååå efter att få sova i min egna säng! Mamma och Isabelle ska till IKEA för att kolla garderober till systers rum, så får skjuts upp - perfa! Annars hade jag aldrig fått med mig alla grejer upp igen. Packningen har utökats en aning nämligen, med julklappar och annat. Ska förresten försöka komma ihåg att lägga ut lite bilder i helgen på det jag fått. Så håll utkik om ni är nyfikna! Nu måste jag nog dock återgå till plugget. So long! Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar