onsdag 25 januari 2012

Smile

Springer runt och små ler här hemma. Hittade nämligen en bukett med röda rosor i brevlådan när jag kom hem från affären. Vet inte vem dem är ifrån lr om dem kanske hamnat fel, för där finns inget kort lr så.. Men får ju anta att dem iaf har hamnat rätt då mitt namn står klart och tydligt på brevlådan. :) Hade gärna velat veta vem dem är ifrån bara.

Annars idag har jag varit på bibblan och jobbat lite med ett grupparbete, sen fick jag sällis av Josse en stund och vi cyklade bort till Intersport. Shoppade mig ett par nya träningsskor att ha inomhus. Kampanjpris och super sköna! Perfa! Sen vart jag tvungen till att handla lite mat oxå innan jag cyklade hem igen. Och ja mer än så har jag inte gjort. Diskat och ätit middag. Blev keso, ruccola, tonfisk och en tomat ner sköljt med ett stort glas citronvatten. Mums!

Middagen och blommorna! 
(Ser ut som ett jätte lass mat men har ganska små tallrikar)
Ska upp och inviga de nya skorna på gymmet imon tsm med Josse. Klockan 10 har vi bestämt. Känns bra, för då vet jag att det blir av och att jag kmr upp i någorlunda tid och inte sover bort halva dagen. Är annars ledig imon så blir bara att plugga lite hemma.. Ha en bra kväll! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar