torsdag 19 januari 2012

19e januari 2012

Nyttiga Amanda här igen! Det går faktiskt riktigt bra med kosten än så länge. (peppar peppar!) Träningen har inte gått som jag planerat men i förgår var jag ute på PW, 7km på 60min, och igår vart det gymmet tsm med Josse, 15min PW på löpbandet och 45min styrka. Träningsvärk! I em blir det PW igen, ska försöka komma ut innan det blir mörkt så att jag kan gå hela min runda. Är obehagligt att gå i mörkret, dels för att, ja, det är mörkt (fegis!) och dels för att jag inte har ngn reflexväst. Det är visserligen trottoar nästan överallt där jag går men känns ändå bättre om man syns riktigt, spec vid övergångsställen. Så det får bli nästa inköp.

Igår försökte jag mig på att baka hamburgerbröd á la LCHF, hittade ett recept där det endast är 64 kcal per bröd och inte ngr kolhydrater. Men dem blev inte alls goda.. Senare under kvällen slog det mig dock att jag hade glömt ha i philadelphia osten. Smart! Inte så konstigt att det blev så äckligt. Så ska göra ett nytt försök idag hade jag tänkt. Håll tummarna för att dem verkligen blir goda nu! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar