torsdag 23 februari 2012

Bild uppdatering

Jag tar jätte ofta bilder på det jag gör osv men är oftast så lat när det gäller att föra över dem till datorn så dem ligger bara kvar på telefonen.. Här kmr iaf ngr av de senast tagna bilderna.

Mina små inköp

Village
Knall rosa byxor att ha i vår och sommar.
Bilden över gör mer rättvisa åt färgen.

Fick nya super snygga träningskläder av mammie
i alla <3s-present.
Svårt att göra färgerna rättvisa..
Behån och trycket är i neon och tröjan har en mkt klarare färg irl.

Mitt nya favorit snacks - rostade pumpakärnor!
Otroligt gott! Och lilla rosa pannan jag fick av
syster i julklapp passar perfekt till detta ändamål.

Morotsmuffins.. Säger bara MUMS!

Gårdagens middag:
kyckling med curry-yoghurt och ruccola.

Dagens plugg och fika/mellis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar