torsdag 16 februari 2012

Motivationen är tbk!

Pepp!
Jag tappade motivationen till att träna helt i tisdags då vågen visade plus ist för minus.. MEN kollade idag igen och då visade den precis det jag ville se! Hade nog bara en dålig dag i tisdags (kan vara så när magen inte gör det den ska ;) ) för jag har nått mitt första delmål. Wiiie!Har härlig träningsvärk efter hemma-träningen igår. Så motivationen återvände med en smäll i morse.

Har precis slängt i mig dagens lunch efter att ha klarat av föreläsningen, så ska alldeles strax kila över till gymmet. Här ska brännas kalorier! Haha! Sen blir det fullfart. Ska hinna duscha, diska och packa. Åker nämligen till lilla kalle k idag. Ska träffa Johanna-panna ikv och sen jobba fredag till söndag. Och ja, det blir såklart tjejfest på lördag med och utgång! Fullt ös medvetslös!! Haha! Ha det gutt! Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar