lördag 4 februari 2012

Lördag

Bion igår var braaa. Vi kikade på Hamilton. Jag är ju inget större fan av svenska filmer men blev positivt överraskad. :) Innan dess käkade vi på Toscana, blev en mumsig pasta med fläskfilé och gorgonzolasås för min del. Mums! En mkt trevlig och härlig kväll som alltid med min fina Johanna.

Känner mig annars ganska duktig idag. Jobbade mellan 10 och 13 sen körde jag raka vägen till gymmet, 1,5 timme klarade jag av och blev lite mer än 600 kcal fattigare. Känns riktigt gött! Speciellt med tanke på att det inte blivit så mkt träning denna veckan.. Har hunnit med lite plugg oxå. Inte i närheten av så mkt som jag borde men lite är bättre än inget. Annars ikv blir det bara slapp i soffan, melodifestivalen börjar ju ikv. Så ja, där har ni min dag. Ha det bäst! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar