torsdag 23 februari 2012

Härlig dag

Började visst att skriva ett inlägg här igår men fick annat att göra, lr rättare sagt bråttom upp på stan. Jag överlevde helgen. Men vart helt slut. (Börjar definitivt bli gammal..) Alkoholen ställde inte till det allt för mkt när det gäller min viktnedgång. Skönt! Det blev visserligen inget minus denna veckan men inget plus heller så det är lugnt. Hade annars som vanligt en toppen kväll med tjejerna. :) Och jobbet rullade på som det skulle. Igår var jag en runda på stan med Josse. (Gick även en runda själv i förgår) Det blev iaf ngr små inköp. Sparar resten till London, lr efter. Vågar ju inte köpa för mkt nu innan jag har varit där. Bättre att ta det efter om det nu är så (mot all förmodan) att jag inte skulle hitta så mkt där. Åhh längtar så!! Ska bli så jäkla kul!

Idag blev det sovmorgon (skönt!) och sen träning med Josse. Efter det passade jag på att sätta mig ute i solen med lunchen och nyaste numret av iForm. Helt fantastiskt underbart väder!!! :D Vårkänslor är bara förnamnet! Bästa idén jag fått på länge att ta med en av mina "sittkuddar" ut. Hihi! Nu ska jag plugga lite tänkte jag och avnjuta en egen gjord morotsmuffin (bakade dem igår kväll) och lite kanel-kaffe som jag köpte på Indiska igår. Myspys!

Lägger upp lite bilder på inköp, muffins mm senare. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar