lördag 11 februari 2012

Min lördag

Att klockan ringde 7 idag kändes inte alls okej.. Inte ngnstans! Men jag gick upp, kände mig mer död än levande.. Efter ett tag orkade jag få i mig en kopp kaffe iaf och piggnade till så att jag kunde springa bort till tenta salen. Bajstentan! Kilade hem och käkade ett ägg och lite keso efter det och traskade sen över till gymmet för att ta ut lite frustration tsm med Josse-lusse. Hade NOLL energi men lyckades förbränna liiite grann iaf. 260kcal stannade pulsklockan på. Bättre än inget right? Tog mig en snabb dusch och slängde i mig en shake som lunch sen kröp jag ner under täcket för en liten power nap. Skönare än skönast! Så nu är energin påfylld igen. :) Ikv ska jag hem till Josse och kolla melodifestivalen. Fröken bjuder på tacos! Muuuums!! Så bortsett från skit tentan idag morse så har jag en riktigt bra dag. :) Puss!!


Skulle inte överleva utan min lilla lök! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar