fredag 3 februari 2012

Woopsie-daisy!

Dålig update igen ja.. Men har inte så mkt att skriva om. Håll ut!

Ikv ska jag iaf tbk till KalleK igen, kom hem därifrån igår.. Himlans farande på mig! Hade inte tänkt åka förns imon men Johanna bjuder på date ikv och det tackar man ju inte nej till. Middag och bio. Mysipys! Lillasyster och jag slåss om bilen just nu.. Vem gav henne rätt att växa upp och ta körkort? Hon är ju så liiiiten. Åldersnojan dyker upp varje gång jag tänker på det.. Haha! Men men.. Kom av mig lite här känner jag. Ser fram emot kvällen och resten av helgen blir det jobb och plugg. Tenta nästa lördag. (kill me!) Är inte alls pepp till det.. Men det är bara att plugga på. Lite ledsen i ögat är jag oxå då Takida spelar på Sandra lördag kväll och jag har ingen att gå med.. :( But that's life I guess! Nu måste jag packa ihop väskan och göra klart här. See ya! Puss!


Fick ju iaf träffa Robban i somras! Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar