söndag 26 februari 2012

Run Forest, run!

Sitter framför tvn och är allmänt hög på endorfiner (och cola). Tog mig ner till gymmet efter jobbet idag. Vart helt ensam och kunde traska runt precis som jag ville. Super skönt! Körde 20min intervaller (PW varvat med lite lätt jogging) på löpbandet som uppvärmning och 60 min styrka, sen ställde jag mig faktiskt på bandet igen och bestämde mig för att testa att springa. Och det gick as bra! Haha! Har inte sprungit på.. ja jag vet inte när, men klarade av lite mer än 6 km på 30 min. Kändes verkligen super bra! :) Hade nog kunnat fortsätta bara på lyckoruset men det får bli en annan gång. Så har unnat mig lite cola ikv framför tvn. Mumsigt värre! Dock blir jag ju alltid så jäkla överpigg av allt sockret. Men men.. Det är det värt. Ska väl försöka få mig lite sömn iaf. Upp och jobba imon oxå. Natti! Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar