tisdag 28 februari 2012

Tjejmilen nästa?

Hoppade av vid gymmet igår direkt efter jobbet. Ställde mig på löpbandet och sprang i 1 timme!! EN hel j*vla mil klarade jag av! Helt underbart!! Men det tog på kroppen vill jag lova.. Hade svårt att sova inatt samt helt slut efter det passet så har sovit nästan hela dagen idag och jag är fortf trött. Trodde i morse att jag sluppit träningsvärken denna gången men tar tbk detta nu. Reste mig nyss från soffan och höll på att dö. Haha! Ser ut som en gammal stel opererad kärring som skitit på sig när jag går ungefär. Men jag bjuder på det. Och det är SÅ värt det!

Har sagt ett par år i rad nu att jag kanske skulle ta och springa tjejmilen men det har ju inte blivit av. Men nu kanske det är på tiden då? Hmm.. Vi får väl se hur länge jag tkr det är kul att springa på det här viset. Hehe.. Har precis kokat mig lite grönt te, blandat ihop en liten protein shake och tinat en morotsmuffin så ska slänga mig i soffan igen och fortsätta låta kroppen vila. Blir lugnt imon med, eventuellt så kilar jag över och simmar ett par längder innan föreläsningen, har inte bestämt mig riktigt ännu. Vill ju göra ngt iaf. Återstår att se imorgon. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar