torsdag 24 november 2011

Dubididoo..!

Har druckit alldeles för mkt kaffe idag för att kunna sova... Menmen, har aldrig påstått att jag är smart. Har suttit och pluggat hela dagen och nääääästan nått mitt mål. Var lite väl högt satt så jag är nöjd ändå. Kanske kan nå det nu? Kan ju ändå inte sova.. Får se hur det blir med det. Imon blir det plugg igen. (surprise surprise!) Kvällen sen kmr jag spendera med Josse, ska bjuda fröken på thai hade jag tänkt. Vi får se om det blir ätbart lr inte. Tur att det annars finns pizza på gångavstånd om det krisar. ;) Såhär såg det ut förr förra fredagen hemma hos fröken Andersson:



Hon kan hon, den däringa Josse! Fläskfilé och potatisgratäng med sallad och tzatziki, och chokladfondue till efterrätt bjöd hon på. Gottigt värre! Ribban är satt högt till imon. Haha! Slepp tight! Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar