tisdag 15 november 2011

Still happy

Kikade på The Tourist igår kväll. BRA film! Tänker inte kommentera mer än så, då jag är rädd att förstöra den för er som inte sett den än.. Har du inte det så gör det!! Den är definitivt sevärd. :)



Idag sitter jag och pluggar. Sammanfattar samtidigt som jag läser, så det går inte fort. Men läser en del (rubrik till rubrik) i taget, går sen tbk och plockar ut det viktigaste. Känns bättre att göra så än att läsa HELA boken och sen sammanfatta den. Blir ju mer repetition med en gång på det viset jag gör. Har iaf fått fart på hjärnan och fingrarna idag så det går framåt. Känns bra! Beslutade mig i lördags för att bara göra den ena omtentan, hade egentligen två. Men då det bara är en vecka emellan de båda och den ena kursen är så mkt svårare än den andra så bestämde jag mig efter mkt velande att skjuta upp den som inte är akut inför nästa termin. Blev 5 kilo lättare i o m det beslutet. Haha!
Så nu känner jag att jag har läget under kontroll och behöver inte känna mig lika stressad som innan. Både mitt huvud och min mage tackar mig! Migrän och magkatarr är ingen rolig kombo.. Iaf, plugg blir det hela dagen. Ska cykla bort och handla senare oxå hade jag tänkt, har slut på bröd och mjölk. Såå, that's it for me! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar