lördag 26 november 2011

Lördag

Maten blev riktigt bra igår (om jag får säga det själv). J verkade oxå rätt nöjd. :) Tog dessvärre inga bilder.. Det blev ganska sent som vanligt, men för ovanlighetens skull höll vi oss "normala". Haha! Inget spårande där inte. Kmr kanske ikv ist, ska nämligen hem till fröken senare för att kika på Så mycket bättre och käka pizza (ingen av oss orkar laga mat idag).

Annars idag har jag hängt upp mina stjärnor i fönsterna och ställt fram adventsljusstaken på soffbordet. Upptäckte dock att jag inte hade mkt mer pynt än så, så får shoppa lite i veckan. (inget mig emot) Sitter nu annars och pluggar i sällskap av kaffekopp nummer två för dagen. Hur ni som inte dricker kaffe orkar plugga förstår jag inte..

Migrän-känningarna kom nyss som "en blixt från klar himmel", så idag sätter vi (jag och mitt huvud) tabletterna på prov.. Håll tummarna för att dem funkar! Lika bra att flytta sig från datorn kanske.. Vila en stund så att tabletterna får verka och sen fortsätta med plugget, som jag för övrigt fått upp ett ganska bra flyt på idag.

Vila var det.. Ha det bäst! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar