fredag 18 november 2011

Förmiddagskaffe

Känner mig lite som en pensionär just nu, då jag sitter och dricker "förmiddagskaffe". Nej, bitterkärring är jag större delen av mina dagar men pensionärsvarningen har väl inte riktigt infunnit sig än. (hoppas jag...) Samlar bara kraft för att sätta igång med plugget. Ska försöka hårdplugga en timme iaf, sen måste jag packa ihop mina grejer, duscha, hämta paket på maxi osv osv. Ska ta bussen hem till Kna. Biomys med Johanna står på schemat ikv, Breaking Dawn. Wiiie! De som har sett den säger att den är jätte bra, så håller tummarna! Sen hur fega lilla jag kmr må efter det här är en annan sak. ;) Det kmr troligtvis vara värt det..

Nej! Plugga var det! Puss!!


Har egentligen ingenting att göra med det jag skrivit,
men tyckte den var så klockren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar