tisdag 8 november 2011

Tisdag

Ny vecka igen.. Och jag är tbk i Kalmar. :) Har haft en riktigt bra helg hemma i Kna! I fredags blev det som sagt fredagsmys med mina fina, hade en hel del att prata om så var hemma seeent, tror klockan var över två. I lördags sov jag som vanligt bort halva dagen, och sen blev det Halloween-party och utgång på Statt. Riktigt lyckad kväll!! Mådde dock som jag förtjänade i söndags.. Men smällar man får ta. Är iaf hel nöjd med helgen! :)

Igår hade jag fortf migrän så blev inte mkt gjort och idag har jag mest plockat lite här hemma. Bäddat rent och dammsugit osv. Ska plugga lite ikv med hade jag tänkt. Klockan är bara fem men iom att det är så mörkt redan så känns det som att klockan är typ 8 lr ngt.. Drygt! Aja, ha det bäst! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar