måndag 21 november 2011

Khamn

Filmen var jätte bra!! SE DEN!! Underbar! Blev dessutom helt såld på Bellas bröllopsklänning.. En sån ska jag med ha! Haha! Gick hem till Johanna efter bion och kollade Idol och snackade massa skit. Mys! Blev rätt sent, men vi hade en hel del att prata om. ;) Annars har helgen bara bestått av jobb, bytte med Iwona så jobbade till 16 i lördags. Skönt med lite extra timmar!

Idag har jag varit på vårdcentralen. Läkaren bekräftade utan minsta tvivel att det är migrän jag har och skrev ut två olika tabletter, så ska testa den ena först och funkar inte den så ska jag testa den andra som är lite starkare. Gillade henne skarpt! Hon lyssnade på vad jag sa och hon gillade inte sättet jag blivit behandlad på tidigare. Så kmr nog fortsätta gå till henne om det behövs. (vilket jag såklart inte hoppas)

Nu står jag nere i butiken i Khamn. Mamma skulle avlösa Micke sista timmarna så jag följde med som sällskap. Åker hem till Kalmar imorgon. Lite update från min sida iaf. Har letat efter en bild på Bs klänning men utan resultat, så får bli ett bildlöst inlägg.. Ha det bäst! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar