torsdag 10 november 2011

Go'kväll

Kom precis hem från Josses. Blev liten spontan runda dit ikv, kollade Robinson finalen (vad var det för jävla mes final btw?) och käkade lite gottigt. Annars idag har jag pluggat och inte gjort allt för mkt, hämtat cykeln och handlat sånt jag glömde igår. Tog även tummen ur och ringde vårdcentralen (igen!) för min huvudvärk men det fanns ingen tid hos läkaren jag brukar gå till så får ringa igen på onsdag. Vågar ju inte gå till ngn annan igen, fick ju "diagnosen" spänningshuvudvärk och treo utskrivet när jag försökte mig på det sist. TREO FUNKAR INTE!! Men han jag brukar gå till (låter som om jag är där hela tiden) lyssnar iaf på mig till skillnad från den idin jag var hos då, så väntar hellre.

Sådär har väl min dag sett ut ungefär, tiden bara springer iväg.. Nu ska jag krypa ner till kudden. Imon blir det plugg och städ. Kvällen sen ska jag spendera hos Josse - fredagsmyyyys! Sleep tight! Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar