onsdag 30 november 2011

Små glädjeämnen

Blev inte så mkt att ta bild på.. Handlade mest ljus. Men bilder kmr sen när jag pyntat klart lilla läggan. Det blev lunch på IKEA med igår, m&m bjöd (heter det så? ser så jäkla konstigt ut..) dessutom. Tack! Efter shoppingen åkte vi hem till mig och fikade, kaffe och pepparkakor. Första peppisen för mig i år! Mumsigt! Eftermiddagen spenderade jag sen med att plugga.. Roligare kan man ha. Men tack så mkt för en mysig dag iaf m&m!! :)

Idag ska jag plugga, tvätta och handla.. Jippie tjihoo... Känns inte jätte roligt, men är ett måste. Imorgon ska jag iaf bryta tristessen och gå på en föreläsning med Jesko von Koenigsegg och Andreas Ehn. Kan bli riktigt intressant tror jag. :) Nu är det däremot dags att sätta lite fart. Ha det bäst! Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar