torsdag 3 november 2011

Go'kväll!

Halli hallå! Blev som sagt jobb i tisdags mellan 10 och 19, och även igår hoppade jag in. Klirr! Idag har jag varit ledig, sov bort halva dagen då jag råkade somna på soffan innan jag hade ställt klockan igår.. Men men, har hunnit med lite grann iaf. Blev en runda på stan med Johanna (som jag inte sett på evigheter!), mest fönstershopping och sen en fika på Åhléns, myspys! På hemvägen stannade jag till på jobbet för att sno en huvudvärkstablett av mamma men blev kvar då värken bröt ut rejält och jag vågade inte köra vidare, eftersom min syn påverkas så, så blev kvar där till stängning. Spelade lite datorspel med Meja och spanade in framstegen i ombyggnationen (snyggt blir det!).

Nu ikv har mamma fixat god mat och vi har suttit och pratat (som alltid) i evigheter om allt mellan himmel och jord. Ibland undrar jag hur fan vi kmr in på saker och ting. Men trevligt har vi varje gång! :) Just nu sitter jag och pluggar samtidigt som jag kollar runt på datorn (facebook). Har lite svårt att koncentrera mig på endast plugget.. Men det går framåt iaf.

Imorgon ska jag jobba 10 till 19 igen. Klirr igen! Sen blir det fredagsmys med Johanna och Josse(?). Så kanske bäst att jag tar tag i plugget ett tag nu. Sleep tight! Puss!

Snor denna av Johanna,
då jag tyckte den var klockren. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar