onsdag 30 november 2011

Kväll igen

Uttråkad och rastlös efter ytterligare en heldag med plugg.. Tvättmaskinen gjorde nyss ett försök till att muntra upp mig(?) och hoppade över själva huvudtvätten. Nog för att det är trevligt med lite omväxling i vardagen men.. Hur den dessutom kunde ta en hel timme på sig utan att köra huvudtvätten förstår jag inte riktigt heller. Men men, helt klart dags att prata med hyresvärden om detta, börjar bli gaaaaanska så irriterande.

Plugget har väl annars gått hyfsat bra idag måste jag säga. Ska ägna ngn timme till ikv åt det sen ger jag upp för idag. Ska försöka komma i säng lite tidigare idag och med den huvudvärken jag har bör det inte vara ngr problem. Tänkte hinna med lite imon innan föreläsningen så måste komma upp i tid. Well, så underhållande är mitt liv just nu. Bara älskar tenta-plugg!! Ha en bra kväll vänner! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar