tisdag 1 november 2011

Godmorgon!

Haha! Ber om ursäkt för gårdagens mkt udda inlägg. Pratade med Johanna om att jag inte hade ngt att skriva eftersom jag suttit på soffan och pluggat hela dagen, och fick ett infall att skriva just det. Så sagt och gjort..

Ska alldeles strax kila bort till bussen, för att åka till L-by och jobba. Iwona ringde igår och frågade om jag inte kunde hoppa in för henne då hon höll på att bli sjuk. Och vem tackar inte ja till lite extra klirr i kassan? Så packade ihop min lilla väska med det jag behöver och ska som sagt ta bussen nu snart. Eftersom jag ska till frisören på torsdag och sen på fest på lördag så blir jag kvar i lilla Jämjö veckan ut. Blir så dyrt att åka fram och tbk. Sen är det ju alltid mysigt att umgås med mor och syster lite granna. :)

Så det är väl ungefär hur det ser ut just nu. Är sååååå trött!! Vill bara sätta mig på bussen och somna igen. Ha en bra dag! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar